torsdag 13e november 22:10

Det känns som att jag brukar uppdatera för det mesta vid den här tiden. Det är då man har tid till det tycker jag. ;p

Idag ( eller ikväll ) har Björn Gustafsson varit in town! Sjukt fett, i lilla Höganäs. Men såklart hade jag ingen biljett, blev ju slutsålt direkt då i början av april när de släpptes. :( Men jag hörde i alla fall att han va riiiktigt rolig och riiiktigt söt. ;)

Imorgon är jag ledig, vad jag vet i alla fall just nu. Enligt mitt schema är jag alltid ledig på fredagar men jag är tillgänglig ändå ifall nån annan avdelning behöver vikarie. Jag ställer gärna upp på min lediga dag. :) Som jag trivs med mitt schema, är med småttingarna och de är sååå mysiga. ;*

Usch ja, och Tobbe är fortfarande sjuuk. Stackars honom. Han vill träffa mig men han är rädd att jag ska bli smittad. Jag får ta och träffa honom i helgen ändå för annars blir jag tokig. Måste mysa med honom ju! (a) <3

Så ikväll ska jag bara ligga i sängen och slappa och zappa mellan olika kanaler tills jag somnar. :) Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Haha ja! :D Bor du där? ^^

2008-11-14 @ 05:14:09
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; hehe okej! :D nej jag bor inte där, men min pojkvän har också kompisar som bor där. ;D

2008-11-14 @ 14:21:52
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Tack. Hehe. Nej den har jag missat! Måste se den också. ;p

2008-11-14 @ 16:41:18
URL: http://pussydoll.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0