onsdag 29e oktober 21:51

Hallå, vadå längesen jag skrev här?

Jag sitter just nu och kollar på bästaste Grey's Anatomy samtidigt som jag snackar med Caroline på msn. Den 7e ska hon ha lite fest i sin nya lya i Halmstad. Fan va kul det ska bli! Vi har inte hunnit att ses där uppe för jag har haft fullt upp med jobb och hon med sin skola. Men det ska bli nice, hon har bjudit några till. :)

Förresten så firar jag och Tobbe 2 år tillsammans idag, det ni! ;) Och mångra fler år ska det bli. Älskar min hetboll så hiiimla mycket. Tobbe, du är mitt allt! ;* <3

Ja och på tal om jobb.. Jag är inne på min 3e vecka på mitt vik på dagis. Jag stormtrivs verkligen. Jag är på en småbarnsavdelning där barnen är mellan 1 och 3 år. De är så himla goa och söta så man vill ta med de hem. (a)

Nu tänkte jag lägga mig i sängen och lyssna på lite musik. Jag varvar ner och blir trött då så jag kan lägga mig i tid. ;p Ha en bra kväll så hörs vi nån annan dag om jag orkar blogga, hah. ;p


Kommentarer
Postat av: Caroline

hehe, hoppas vi får plats på mina 22 kvm ;) hehe.

2008-10-30 @ 14:21:27

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0