fredag

Yes, nu är det helg. Idag har jag varit på skivlagret från kl 8 i morse. Vi hade ett litet möte och sen fick jag och Sara hjälpa Katja på vinden och tömma den. Det tog ju bara 3 timmar, hah. Men vi hade trevligt, Sara är en schyst tjej. Vi har mycket att prata om. :) Efter det stack jag till Familia (!) och köpte den där väskan jag har letat efter. Den är så snygg och mindre än min andra. ;p

Men nu är jag hemma eller det va jag ju redan vid 14-tiden men så nu har jag varit nere hos Stefan en snabb runda och nu har jag städat klart huset. Iofs har jag bara svept över lite med dammsugaren så det är snyggt här för igår va här ju tre hundar som sprang runt och smutsade ner lite, hah.

Imorgon är det Rögle mot Färjestad! Helt sjukt, och brorsan fixade biljett till mig! Elitseriens bästa lag ( enligt mig ) så den matchen går ju inte att missa. Schyst bror jag har. :)

Näe nu ska jag ge Molly sin mat och sen ska jag vänta på att mamma och pappa ska komma hem. Jag har saknat de faktiskt. De har ju varit borta en vecka nu, de är säkert ännu brunare än va de brukar vara nu. Orättvist. :(

Ha en bra helg!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0