helg!

Gött är det fast jag har jobbat lite idag och ska jobba imorgon också. Jag känner mig som en arbetsnarkoman, hah. Jobbar på dagis på vardagarna och jobbar på Skivlagret mest på helgerna. Men jag är nog ändå långt ifrån en arbetsnarkoman. ;p Men i fredes jobbade jag från 11 - 20 på Skivlagret. Där va så sjukt mycket att göra. Jag och Sara hade riktigt bra teamwork på det där med att fixa med alla filmerna som kom. :)

Idag så jobbade jag bara mellan 12 -15. Jag och Tobbe sov som stockar så vid halv 11 väckte mamma oss och då hade jag mindre än en timme på mig att duscha, äta och fixa till mig. Men jag hann. :)

Jag har lekt lite med Tobbe på eftermiddan men nu är han i Helsingborg och har grabbkväll. ;p Så jag tänkte kolla på film ( Eurotrip )om jag får lust och äta lite chips. Jag får se vad som händer i alla fall.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0