the weekend is over

Då var helgen slut och det är jobb för min del imorgon. Iofs på Skivlagret så jag får lite sovmorgon, jag börjar 11 och slutar 18. Efter det ska jag inom mamma som ska jobba hela dagen på Videocorner för Stefan och Jill är i Köpenhamn. Så jag ska dit och hjälpa henne lite, lite segt att jobba där hela dagen utan att kunna äta eller gå på toa.

Idag har jag i alla fall träffat Tobben min en runda. Han börjar tidigt hela veckan så det blir inget nannande för vår del denna veckan. :( Men vi kan ju ses på kvällarna ändå som tur är. :) Vi kollade i alla fall på lite tv och så. Mysigt. Sen när Tobbe åkte hem kollade jag på lite film.. såna filmer som Tobbe inte gillar. ;p Så jag tänkte fortsätta att kolla klart på en av filmerna nu innan jag tänkte sova. Godnatt.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0