tisdag

Dagen började med att mamma väckte mig vid 6.40. Jag va helt väck, jag visste inte var jag var och vilken dag det va. Men i alla fall så va det dagis som hade ringt så jag har jobbat idag från typ 7.30 till 13.30. Men jag ska jobba hela denna veckan där också + nästa vecka heltid. riktigt gött! ;D Ja, och sen har jag ju mer jobb framför mig också.

Sen får jag se om jag får nåt mer jobb på Skivlagret. Katja ringde igår och kollade vilka dagar inom det närmaste som jag inte kunde så hon skulle fia ihop ett schema. Hoppas man får lite jobb där med, det skulle vara gött. :)

Nu tänkte jag snart äta, mamma håller på med maten där nere. Sen ska jag kolla på Jiddra inte med Zohan. Den verkar va skitrolig, hah. Och många har sagt att den är det med så får hoppas på det. Sen kommer Tobbe en snabbis också, myysigt. :) <3

Kommentarer
Postat av: sannaa

åh tack :D

2008-09-02 @ 21:58:07
URL: http://sannaaek.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0