veckan som varit

I fredags åkte mamma och pappa till Kreta och värmen, så det är lite tomt här hemma. Jag får passa huset och Molly. Det är rätt mysigt faktiskt. ;p Men just nu är Molly hemma hos farmor och farfar och har sovit över där igår för att jag ville sova med Tobbe hemma hos honom när han nu fyllde år. Men jag ska hämta henne sen när jag ska hämta Stefan i Ängelholm.

Förresten så har Stefan och Jill köpt en liten hundvalp, Bella heter hon. Hon är så grymt söt! Hon är som en liten björn. Världens sötaste och snällaste.

Sen har jag jobbat nu två veckor i sträck, både på dagis och på Skivlagret. Så det har varit dagis på vardagarna och väla på helgerna. Goa pengar!

Ja, det va ett tag sen jag uppdaterade här, så jag har fått skriva av mig lite här. ;p

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0