måndag

Första dagen avklarad på den nya avdelningen på den nya förskolan. (Y) Jag är så sjukt glad att jag har hamnat där. Där är så fint, mysigt och barnen är så sööööta. Dock bara några inskolningar denna veckan men det kommer fler. :) Jag jobbade 8 - 12 idag. Direkt efter jobb körde jag till Väla och handlade en massa. Inte bra egentligen, för min ekonomi. Alltså jag är långt ifrån fattig men jag slösar en massa hela tiden. ;p Icke bra. Men ska hålla i pengarna nu lite, men jag får ändå min lön om en vecka så.

Nej, nu ska jag skynda mig och fixa till mig. Jag ska dra till Videocorner och kolla Örebro - HIF där. Tur man har en brorsa som har säsongskortet i sin butik? ;)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0