oh happy day

Åh igår fick jag reda på, eller det va ju typ en månad sen jag fick reda på detta men det blev klart igår, att jag har fått ett nytt vik på dagis. Fast på den nya förskolan. ;) Det är iofs bara 50% men jag kan ju jobba extra om det behövs. :) Men jag är helnöjd ändå. Jag menar, jag kommer vara på den helt nya förskolan och på en helt ny avdelning. Inte illa pinkat. :)

Ikväll är det hockey igen, för sista gången på länge. Det är ju såklart Rögles sista match i Kvalserien. Och vi vet ju redan att Rögle är klara för Elitseriespel till hösten igen, fast utan Abbottarna och Sebastian Karlsson. :( Så vi hoppas på bra tryck i hallen ikväll och där lär ju vara en och en annan full supporter eftersom det är fredag och de lär ju fira detta.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0