onsdag

Jag kom nyss hem från Tobbe. Jag var där och skulle hjälpa honom med trimningen av hans hår. Men jag vågade inte trimma en massa så Tobbe gjorde det mesta så fick jag ta det i nacken och så. ;p Men det blev så fint så fint. :) Min sötnöt! ♥

Idag jobbade jag på dagis efter ett långt påsklov. Det var en lång dag, 9 - 17.30 så jag stack direkt hem efter jag slutade och åt och sen drog jag hem till Tobbe. Imorgon ska jag jobba 8 - 17, ännu längre dag men sen efter det är det HIF - Bajen som gäller. Vadå taggad? Jag är så sjukt taggad denna säsongen så det finns inte. Jag kan inte få nog av HIF och deras spel alltså. ;o

Nu: Grey's Anatomy!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0