fredag 13e februari 20:58

Just idag ändrades min uppfattning om fredagen den 13e. Jag är så himla skrockfull så jag tycker att detta är en typisk otursdag fast det aldrig har hänt mig något speciellt, varken något bra eller dåligt. Men idag va det en bra dag, jag fick nämligen en bil av mamma och pappa. :D Så snälla de är! Men de sa att jag får ju betala bensin, skatt och försäkring själv för den. Men ändå, en bil! Inte för att den är så ny men det är ju min första bil. Den är så fin så. :)

Nu sitter jag och väntar på att Tobbe ska komma. Vi ska nanna och ha mysigt med lite godis och så. :) <3 Jag är ledig imorgon, så jag ska ta vara på ledigheten så mycket som möjligt..

Kommentarer
Postat av: Chamy

Hehe då är vi två om de :)

2009-02-17 @ 19:18:37
URL: http://webshopoholic.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0