lördag 7e februari 20:54

Nu har alla bidragen gjort sina framträdande i Melodifestivalen. Jag hoppas att Scotts, Alcazar och Marie Serneholt går vidare. De va bäst tyckte jag. :) Hon som sjöng först va också ganska hyffsad. Bra drag och sånt. Jag tror att de kommer att komma bra till i Moskva om de nu går vidare dit. Fast det trodde jag om Charlotte Perelli också men det gick ju som det gick..

Jag håller tummarna för de tre i alla fall. :) Förresten, va snygg klänning Marie hade. Mums på den.. hah mums-mums. <3

Kommentarer
Postat av: P U S S Y D O L L

Sv; Ja vi får hålla tummarna för det ;D

2009-02-08 @ 09:12:35
URL: http://pussydoll.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0