onsdag 11e februari 10:07

Godmorgon på er där ute. Jag har varit uppe ett tag, i alla fall sen Tobbe körde till jobb vid 6-tiden. Jag har lyssnat lite på musik och suttit här och ätit frukost. Jag bestämde mig igår för att köra in till Väla och Ikea idag för jag behöver lite grejer till mitt rum och lite sånt. Men mamma ville följa med så vi ska väl åka dit vid 12-tiden. Jag måste hitta på nåt för jag orkar inte bara vara hemma en dag till utan att inte göra nånting. Jag har tre lediga dagar nu och det är rätt skönt ändå. Men det är ändå rätt skönt att jobba. ;)

Jag skaffade ett klippkort på Friskis och Svettis igår. Jag tänkte prova på lite om det är min grej det där med jympa och så. Om det är kul ska jag fortsätta vidare. Men det går säkert bra. :) Jag känner att jag har motivation nu, för min kondis är inte på topp. Snart är det ju sommar och då vill man ju inte skämmas för sin kropp? ;p

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0