onsdag 11e februari 20:35

Nu är hyllan ihopmeckad och klar. Riktigt fin blev det och nu har dessutom alla mina filmer, boxar och skivor fått plats. Jag köpte en ny lampskärm till lampan i mitt fönster också, den andra va så mörk och tråkig så det fick bli en blommig. :)

Min morgondag är lite hektisk tycker jag, om man jämför hur mina dagar brukar vara annars:

 ringa dagis om vilka tider jag ska ha nu när jag ska va vikarie i några veckor.
 Friskis & Svettis på förmiddagen och motionera lite. ;p
 väla/stan.. igen. men mamma och pappa ville inte gå runt i affärer idag. :/

Sen har jag två fullspäckade veckor framför mig nu. Men det klarar jag. :) Det är tur jag har Tobbe vid min sida, han är min andra hälft jag inte kan leva utan. <3


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0