söndag 8e februari 21:20

Då har jag sett klart på hela how i met your mother säsong 1. I och för sig så är programmen 20 minuter långa och där är inte så många program på en säsong så det gick fort. Som tur är har jag redan beställt säsong 2 så den lär väl komma i början på veckan. :) Så nu får jag kolla på andra boxar eller filmer jag har här hemma. Jag har lite olika som jag inte har hunnit kolla på än, jag prioriterar de bästa först. ;)

Och förresten, jag har fått ett vik till på dagis nu. Det är på 100% och är i sju veckor, det kunde bli mer också. Man kan ju hoppas. :) Så nu är jag helnöjd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Just nu lottar jag ut tre rosa söta shoebags i min blogg! Var med och tävla vetja. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar i kommentarsfältet! Kram



www.tekirch.blogg.se

2009-02-11 @ 10:07:41

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0