fredag 16e januari 11:14

En vecka senare.. Blö jag är i alla fall feberfri nu och det är riktigt skönt. Igår hade jag runt 39 grader hela dagen och låg i soffan hela tiden. :/ Det hela började i tisdes när vi hade kommit hem från Ullared. Jag kände mig hängig och trött på kvällen. Sen på onsdagsmorgonen hade jag bara 37.5 och va helt öm i kroppen men jag åkte till jobb ändå. Det va den längsta jobbdagen någonsin, 9 - 17.30. x) Men jag kunde ju inte bara gå hem när jag nästan skulle va kvar sist av alla. Så när jag kom hem hade jag hög feber. Så jag har inte träffat Tobbe sen i måndags. :/  

Det känns rätt trist att jag har varit sjuk för nu har jag missat två jobbdagar. Men man kan ju inte rå för att man är sjuk. Fast jag inte har nån feber är jag ändå helt seg i kroppen. Så jag behövde ju verkligen stanna hemma och vila upp mig inför nästa vecka. Jag är ju uppbokad på dagis nu i flera veckor framåt och ska va på Skivlagret vissa helger så jag vill inte bli sjuk nåt mer nu.


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0