fredag 9e januari 18:46

I tisdes va jag och Tobbe på bio i stan. Vi såg Yes Man. Den va grymt rolig. :) Men jag blev så sjukt sugen på att se fler filmer på bio. Jag vill se Bröllopsduellen, Benjamin Buttons otroliga liv och Wallander: Hämnden.

Ikväll ska jag leka med Tobbe. Mys, vi har inte nannat tillsammans på typ en vecka nu. Det har känts tomt i sängen. :(



Update! Jag gick in påsf's hemsida och kollade igenom kommande filmer. I taket lyser stjärnona ska komma på bio och den boken är så bra. :) Så den måste jag också se. Och Bedtime Storys verkar va en jättefin Disneyfilm. Alltså, jag har blivit en riktig bionörd nu. Brukar inte gilla bio men nu så kommer det en massa bra ( tror jag i alla fall att de är ) på bio.


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0