första "semesterdagen"

Ja, jag har ju egentligen inte semester men eftersom mitt vik är slut så räknar jag det som semester. En lång semester. Och det är igen dålig start på semesten heller, världens finaste väder idag! Jag har redan legat ute på trädäcket i nån timme och det är ruskigt varmt redan. ;o Jag tänkte sola ett tag till, sen in och duscha och fixa till mig och sen bege mig till Väla. Jag måste dit och handla lite småsaker som jag behöver, det tar emot när det är så fint väder ute. Men vädret ska ju vara så här gött hela veckan har de sagt, så det får vi hoppas på! :)

Förresten, idag är det lottning till vilket lag HIF ska möta i UEFA Europa League om nån vecka. Jag hoppas på ett maltetsikt lag, då är jag på plats! :D

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0