lördagkväll.. eller natt?

Ja, klockan är egentligen mycket för mig. Men man har ju sovmorgon, älska helger. Just nu sitter jag i min säng och Molly ligger bredvid mig, hon har blivit helt mammig denna veckan. Hon är ju van att sova i mammas och pappas säng annars. Ja, hon är en liten pluttehund för er som inte vet vad hon är för ras. Hon tar ju ingen plats precis. x)

Imorgon, eller senare idag, ska Stefan och jag hämta mamma och pappa på Sturup. Sen ska jag och Caroline ut en runda på kvällen. Kolla fotbollen nånstans, eller vi måste kolla den nånstans. ;) Sen snacka en massa och dricka lite, det va riiiiktigt längesen vi sågs.

Näe nu får jag försöka sova, så jag inte vänder på dygnen.
Saknar Tobbe. ♥


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0