sista dagen idag.

Idag firade vi midsommar på förskolan. Det gick väl som det gick med våra småpluttar men de dansade lite runt midsommarstången. Vi dansade fram solen i alla fall! Himlen bara sprack upp och man såg knappt några moln på himlen, vadå härligt? Just i den stunden kommer de ut med en fin blombukett till mig och alla kramar om mig en efter en. Jag blev så himla rörd av alla kramar och fina ord de sa till mig så jag började gråta. Det va lite pinsamt, alla barnen kollade på mig som frågetecken. Men så härlig personal och härliga barn och föräldrar det finns i Jonstorp. Jag kommer alltid minnas de här två åren jag fick vara med om på Jonstorps och Revets förskola. :')

Nu siktar jag mot hösten och hoppas verkligen att jag kommer in på högskolan!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0