:D

Självklart vann Rögle mot AIK. 5-1, enkelt. Hah, nej jag ska inte överdriva men det va gött med överlägsen vinst ikväll. Nu känns det som att Rögle kommer stanna kvar i Elitserien. Västerås borta på tisdag och Södertälje hemma på fredag, hej Daniel Josefsson. :)

Jag kollade på tvguiden nyss om det visades nåt kul på tv ikväll. De ska visa I hennes skor på trean vid 21, men orkar jag verkligen se klart hela? Jag har sett den innan men den är så himla bra. En av de bästa jag har sett. Men jag får väl kolla lite på den och somna när jag somnar. ;p Fast de vidar Beck - I Guds Namn också. Undrar om pappa ska hyra hem filmen från butiken istället?

Kommentarer
Postat av: Sandra

I hennes skor är verkligen bra, såg du den? :)

2009-03-26 @ 14:04:22
URL: http://froggie.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0