hockeysnack

Han Antti-Jussi Niemi som blev tacklad av Mathias Tjärnqvist i gårdagens match mot Leksand är rikigt allvarligt skadad. Hans karriär kan vara över och allt, stackare! Jag menar det faktiskt, men det är ju inte Tjärnqvists fel. Det va ju bara en hård tackling som blev för allvarlig. Han åkte ju rakt in i plexiglaset, i den skenan som håller ihop plexiglasen. Så det blev ju så pass allvarligt för det.

Usch ja, hockey är en hård sport. Igår va det en hård match rent ut sagt, han där Jan Huokko fick också en hård tackling, dock av Jacke, så han blev helt yr. Han kunde inte resa sig upp efteråt, lite kul faktiskt för han är ju kind of creepy. ;p Googla hans namn och ni förstår varför, hah.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej! Avsnitt 18, derek är super dum kan jag lova :(

2009-03-16 @ 22:03:31
URL: http://rosaplanka.webblogg.se/
Postat av: Jossan

Låten kommer nog att gå ganska långt tror jag, vi får hoppas :D

2009-03-16 @ 22:05:12
URL: http://rosaplanka.webblogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0