lördag

Jag är nyss hemkommen från Väla. Där va sjukt mycket folk, för att vara helgen-före-löning-helg.
Egentligen åkte vi dit för att mamma skulle hitta nånting att ha på sig ikväll. Men så blev det inte, jag va smakråd och allt men hon hittade inget som hon verkligen fastnade för. Synd. :( Men jag hittade lite grejer. Jag köpte en gråaktig blusskjorttunika inne på Vero Moda, skitsnygg. :) Där köpte jag en fin sandfärgad sjal också. Jag köpte en svart bolero inne på Tippy.. ja Tippy! Där handlar jag aldrig men den va så söt, så jag va tvungen att köpa den. :) Vi träffade Hanna och Oscar när vi satt och fikade också, trevligt. :)

Ikväll, om cirka 1 ½ timme, ska vi pysa ut till Viken. Patrik ska ha 19-års kalas för släktingarna. Det är alltid lika trevligt så det blir väl det ikväll med. Vi kusiner har alltid skoj! ;D

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0