lördag

Oj, jag hann visst inte blogga igår. Jag jobbade 7 - 14, vilket betydde att jag gick upp i ottan. Vi hade jättelite barn igår, så det va rätt slappt. Jag spelade spel och ritade med barnen. Jag har roligt jobb, man kan vara hur banslig man vill. :) Hur som helst, jag slutade vid 14 och stack hem och bytade om och så. Sen blev det stan för min del, va lite sugen på att kolla i affärerna där. Det va längesen jag va där, det har varit en massa Väla hela tiden. ;p Är trött på det nu. Men det blir lite smått & gott från H&M och en fin top från Vero Moda. Silken tur jag hade, jag hade nämligen provat den i S på Väla men i en färg som jag inte ville ha, så hade de den topen i den färgen jag ville ha i stan. Vilken lycka!

Sen igår bestämde jag och Tobbe oss för att vara hemma hos honom, han va ensam hemma så vi satt nere framför tvn och zappade en massa. Och jag somnade så klart, inte så konstigt kanske om man hade gått upp vid 5.30.

Nu är jag hemma igen, eller har varit det ett tag nu. Jag måste städa lite på mitt rum. Där är inte stökigt för jag är knappt där nu när datorn är på lagning så jag sitter i köket när jag är vid mammas dator. Men där är så dammigt på mitt rum så jag får väl damma och dammsuga så där blir fresh igen. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0