onsdag 4e mars 16:54

Ojdå, det va ett tag sen man uppdaterade här ja. Det var ett bra tag sen jag ens va inloggad på blogg.se. ;s Men nu tänkte jag skriva lite i alla fall. :)

Idag skulle egentligen Kevin Borgs skiva ligga i min brevlåda, trodde jag, men icke sa nicke. Dålig service, ja faktiskt! Den har release idag och jag bokade den för ungefär en vecka sen. Jag menar, de borde ju skicka ut den så den kommer samma dag som den kommer ut i butikerna? Nästa gång ska jag köpa releasegrejer i butik samma dag som den släpps.

Och förresten, den tjejen som jag är vikarie för nu har fått sen lilla bebbe inatt. :D Man blir helt pluttenuttig när jag känner någon i sin omgivning som får bebis. För jag är ju rätt så ung än och det är inte ofta att man känner någon som ska ha barn. Men jag säger i alla fall grattis till henne, hennes familj och till hennes lilla pojke som har kommit till världen! Idag fyller min kusin år, 18 år. Inte dåligt det inte. ;p Grattis till dig och Snybble!

Usch, jag gillar egentligen inte såna här inlägg som handlar om en massa i samma. Men det får vara så. ;p

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0