seriöst

Ja, det måste vara nåt allvarligt problem med min dator. Jag kan inte ansluta till ett nätverk om jag inte har den röda sladden i. Och det har jag itne behövt innan eftersom min dator kan vara uppkopplad till ett trådlöst nätverk utan att ha nånting inkopplat, bara den lilla knappen ska lysa blått vilket den vägrar göra nu. :( Så vi har provat allt som står i manualen till min dator så sista utvägen är att åka ut till Elgiganten idag och höra med de om de har haft samma problem innan med samma datorer som jag har. För nu är jag uppkopplad, via den där röda sladden som går genom min dator och routern. ;s

Annars får jag väl stå ut med den röda sladden ( fast routern och modemet är inne på Stefans gamla rum ) eller en sån usb-nätverksgrej som är installerad via routern som mamma och pappa har på sin dator. För deras fungerar som den ska och det verkar som att det är den där knappen som avaktiverar och aktiverar trådlösa anslutningar på min dator. Helskumt!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0