underbar vinst och svett

Rögle vann mot Leksand nu ikväll. Helt underbart! De får bara inte trilla ur Elitserien. Ni ska vara med till hösten igen, så det så. 4 - 2 blev det för övrigt, med en massa tacklingar och utvisningar. Det blev lite segt i andra perioden medn i tredje spelade Rögle som de gjorde i början av säsongen i höstas. Helt sjukt, spela så oftare Rögle. :)

Jag tänkte kolla på Beckfilmen ikväll som går på 4an, fast pappa har tagit hem den från Videocorner så vi ska se på den sen utan alla reklamavbrott och nyhetsavbrott. ;) Rätt bra faktiskt, för jag orkar inte vara uppe till typ 23.30 när jag ska upp och jobba tidigt imorgon. Jag börjar 7.30 imorgon. Blö så jag får väl hoppa in i duschen ikväll för jag orkar inte duscha så tidigt. :/

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0