onsdag

Jag sitter just nu och kollar på det allra sista avsnittet av Vänner på 5an nu. Eller jag tror att det är det sista, har sett det några gången förr och tror att detta är det sista, äh det måste det va. För allt är så sorgligt. ;p Senare ikväll är det Grey's och det ska jag inte missa!

Jag var på Väla efter jobb, jag va sugen på att kolla runt i affärerna bara. Jag hade ingen ork till att prova en massa. Men jag köpte schampo och hårspray i alla fall för det behövs alltid. Och sen köpte jag till slut ett Thomas Sabo-armband. Jag har kollat på de varje gång jag har varit på Väla och lite på nätet och idag slog jag till. Berlockerna är så grymt snygga, men dyra! Men jag är helnöjd. :)


Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-07 @ 20:35:27
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Anonym

:) de armbanden är jätte snygga! Jag har ett vitt pärlarmaband som har plats för tre berlocker från Thomas Sabo :) mest för att jag inte tål kedjearmbandet och att jossan har ett sånt. :) vad hardu för berlocker i? pusss!!!

2009-05-07 @ 21:52:42
Postat av: caroline

:) de armbanden är jätte snygga! Jag har ett vitt pärlarmaband som har plats för tre berlocker från Thomas Sabo :) mest för att jag inte tål kedjearmbandet och att jossan har ett sånt. :) vad hardu för berlocker i? pusss!!!

2009-05-07 @ 21:52:57

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0