sunday bloody sunday..

Söndag idag då, pallar inte det.. tråkigaste dagen i veckan? Eh ja!
Idag har jag i alla fall varit på IKEA en sväng med mor och far. Imorgon får jag ju min lägenhet i Malmö! Jag är så glad, skönt att ha sitt eget och ha så nära till skolan. Pendlandet tar kol på mig. ;o Kommer dock sakna Nicklas och de andra jag brukar pendla med, men vi ses ju ändå i skolan. :)

Så imorgon hoppas jag på att åka ner till Malmö och hämta nyckeln och kolla in min lägenhet, så spännande! Och ta en paus i pluggandet, jag har muntlig tenta på tisdag tillsammans med Nicklas. Nu hade jag tänkt plugga vidare, vi hörs!


Kommentarer
Postat av: fredde

JAPP OCH LOOOOV NÄSTA VECKA :D har du det också ? :)

2010-02-28 @ 14:36:30
URL: http://freddesbo.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0