perfect day

Jag säger som Lou Reed sjunger; Oh It's such a perfect day! Våren har kommit till Malmö! Solen skiner och det blåser varmluft ute. Det är verkligen på tiden, som jag har längtat. Det är så det ska vara nu när allsvenskan har dragit i gång. ;) Dessutom har vi i vår grupp till skapande processen haft riktigt kul idag.. eller det har vi haft varje gång vi har "repat" nu i cirka två veckor. Det kommer bli så bra, det vet jag! ;) Jag ska på med solbrillorna och promenera ute i det härliga vårvädret snart tänkte jag, ska försöka får med Anton också. :)

Och förresten, tack gulligaste Andreas Jansson som skickade ett usb-minne med senaste himym-avsnittet. Så glad jag blev! :D



Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0