helgen

Goddag ska man väl säga. Jag sov hos Tobbelobbe inatt. <3 Vi har umgåtts hela helgen, mysigt. Just nu nördar jag mig vid hans dator och han läser sin bok  Lone Survivor.

Igår åkte vi med pappa in till Ängelholm och mötte upp Stefan utanför hans och Jills lägenhet. Vi ville vara med och hylla röglekillarna till deras stora insats. De är ju uppe i Elitserien nu! Helt sjukt undetbart. Och killarna har humor i alla fall. ;) Det var riktigt kul att vara där. HD var där och vi blev såklart fottade, haha.
Och förresten, i fredes hade Stefan varit på Bogrens och fåt några löpsedlar med Rögle på. Så jag fick en och den sitter så fint på min vägg där hemma nu.


image79image80image81











 

Sen åkte vi hem med pappa och tog jobbebilen och körde till Fleninge där Tobbe kollade lite i deras jakt och fritidbutik. Sen åkte vi till väla och kollade lite, men vi båda är fattiga så vi bara åt lite och så. Så det blir inget HIF för oss idag, vi är panka. Blö, varför ska det vara så dyrt att gå på HIF? 140 spänn på ståplats, jag har inte ens så mycket kvar att leva på denna månaden. ;s men biljett till Malmö är fixat i alla fall. ;) Och jag måste kolla HIF - ifk norrköping om en vecka. Så då får jag väl snylta pengar av mamma och pappa. (a)

Sen drog vi hem till Tobbe. Vi kollade på The Butterfly Effect på 5an igår kväll. Den va ju inte dåligt skum? Den va heeelt snurrig, men ändå bra på nåt sätt. Äh, sen va klockan så mycket så vi somnade.

Ja, det va min lördag. Idag vet jag inte vad som händer, ska väl vara hos Tobbe ett tag till. ;p

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0