måndag

Så, nu har jag ändrat lite på min blogg.. igen. Åh, jag blir aldrig riktigt nöjd. :( Men nu får det vara så här ett tag tills jag orkar ändra igen.

Idag ska jag jobba, inte så många timmar men ändå. Då har man nåt att göra idag och jag tjänar lite pengar. Men det är bara kul att jobba. Vi ska vara nere vid Revet hela eftermiddagen. Det är ju skönt med frisk luft och barnen kan springa runt och leka i skogen. :) Jag tänkte snart hoppa in i duschen och bli lite fräsch. Sen blir det att köra till Jonstorp med mammas och pappas bil ;)

Fy alltså, igår erkände 42-åringen att han hade dödat Engla i Stjärnsund och en annan tjej som blev mördad för typ 8 år sen. Hur sjuk i huvet kan man vara egentligen? Jag sörjer verkligen för Englas familj. Man blir bara så arg och ledsen inombords. Jag finner inga ord..

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0