onsdag

Blö, That 70s show säsong 5 har inte kommit än! Eller den har kommit ut men inte till Stefans butik. :( Hoppas den kommer imorgon, jag vill verkligen ha den nu nu nu! :D

Imorse vaknade jag hos Tobbe, sov där i natt. Så jag åkte med honom så släppte han av mig här hemma när han stack till sitt jobb. Jag gick direkt upp till sängen och somnade om igen pangbums. Jag sov från lite efter 6 till 9. Det behövde jag nog. Och stackars Tobbe som också var jättetrött idag som har jobbat hela dagen. :(

Idag har jag varit och hjälpt till på Videocorner. Det är bara kul för det är så tråkigt att bara gå hemma och inte ha nånting att göra. Sen handlade jag och mamma på ica och sen åkte vi hem och sen dess har jag suttit framför tvn och glott. ;p

Ikväll är det först Morgonsoffan kl 21.30 och sen är det Sverige pussas och kramas kl 21.55. Både Björn Gustafsson och Johan Glans x2! :D Tror jag? Men i alla fall.. de ska vara med i de programmen vad jag har sett på tv. Så det blir nog inte att jag sover hos Tobbe inatt då, för han vill nog helst sova då, tror jag.. hehe.

Och liten kom-i-håg till mig; jag måste fixa biljetter till HIF - Halmstad som är på söndag och till skånederbyt den 28e. Jag måste!

Näe nu ska jag spela RollerCoaster Tycoon. Det är old school som tusan. :)

Kommentarer
Postat av: Clara

JA, that 70s show är bra :)! kram kram

2008-04-02 @ 17:36:14
URL: http://Strawberrytreee.blogg.se
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

åh, tack så jättemycket! (:

2008-04-02 @ 22:43:40
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: frida

tack, min egen bild! :)

2008-04-03 @ 12:07:40
URL: http://fridagyllander.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0