torsdag

Jahapp, då va det torsdag idag då. Veckorna går så fort. Inget jobb idag men de ringde innan och frågade om jag kunde jobba imorgon 7.15 -13.  Klart jag kan och vill så ja.. imorgon blir det jobb på Sjöstjärnan.

Idag har jag sovit längre än vad jag brukar, sov till 9. Fast det va mamma som väckte mig då. Jag va helt yr i bollen när jag gick upp på toa. x) Sen stack jag till Videocorner och var där ett tag. Mamma jobbade och ville att jag skulle vara där nere så hon kunde röja undan lite och så. Så nu sitter jag här hemma.

Jag fick min bok som jag hade beställt på Adlibris.com. En reseguide om Malta! :D Så nu ska jag kolla lite i den och hitta lite tips och så. Näe nu tänkte jag vara duktig och byta lakan i sängen, damma och vädra på rummet så här blir rent och fräscht..

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0