Vad ska jag göra nu då?

Jaha, då har jag kollat klart på alla mina Grey's Anatomy-boxar ( jag som segade med de för att dem skulle vara länge ) och jag har även läst ut båda böckerna med Cecelia Ahern, ni vet hon som har skrivit boken P.S I love you? Jag älskade den boken och nu har jag då även läst ut hennes andra bok Där regnbågen slutar. Alltså, läs hennes böcker! Jag tycker annars inte om att läsa böcker men hon är ju sjukligt duktig för att vara så ung. Hon har även skrivit fler böcker men de är inte översatta på svenska ännu, och jag är inte så bra på engelska så jag får väl hia mig lite och vänta tills de översätts ( om de någonsin blir det? ) I så fall får jag försöka läsa de på engelska. ;p

Så nu vet jag inte vad jag ska göra på min lediga tid, jag kan ju inte bara sitta vid datorn för då blir man helt seg i bollen.

Jag va nyss ute i solen lite, jag ger inte upp. Jag tar vara på de soliga dagarna vi har kvar och jag behöver dessutom bättra på min bränna sedan Malta så den inte försvinner. Det är fortfarande sommar så jag låg ute på trädäcket och solade med bikinin på tillsammans med Mollybus. Imorgon är det september och det går väl snart mot höst. Gött på ett sätt tycker jag, det är mysigt med hösten när det är lite småkyligt, blåsigt och mörkt ute. Man kan sitta inne och kolla på tv eller mysa framför en film. Men när regnet kommer och blir till överdrift är det inte kul längre, när det går mot vinter och snön lägger inte sig utan blir bara jätteblaskigt istället. Äh, nu ska jag inte klaga. Man får ta dagarna som de kommer helt enkelt. :)

   


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0