fredag 12e december 22:03

Idolfinal! Jag är taggad, programmet va lätt det bästa någonsin. Ja, jag är en idolnörd och jag kan inte rå för det. Jag kan bara inte låta bli att kolla på det, ända från första programmet 2004 då jag blev förälskad i Darin tills nu här idag där jag är i valet och kvalet om vem som kommer vinna Idol 2008. Jag tror på Kevin trots allt, han är så sjukt bra. Ingen kan sjunga så bra som den killen alltså. Men ändå kommer jag tycka synd om Alice komme tvåa. Hon är ju också jättebra. Nu ska jag inte säga att Alice kommer tvåa och att Kevin kommer vinna för det vet man aldrig men jag håller på honom för han är min favorit. Och vilken bra start på programmet. En massa bra och gamla idoldeltagare va med och sjöng de bästa av deras låtar. Jag blev helt såld, jag borde ha varit där. Snart är allt slut och då får man vänta tills nästa höst innan man får bra fredagsunderhållning igen. Men som tur är så är det inte helt slut riktigt än för om ca 20 minuter gäller det! ;D

Jag är och kommer alltid vara en idolnörd. :)


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0