tisdag

Då har man jobbat idag med :) Tobbe både lämnade mig och hämtade mig, han är så snäääll. (a) Vi fikade på Bosse Bagare, mysigt. Sen drog vi till videocorner och hyrde film, "Black sheep"  blev det. Tobbe släppte nyss av mig. Jag ska äta lite hamburgare och pommes nu och han ska också hem och äääta lite. Sen ska vi mysa och glo på filmen.
HAH, men i alla fall... kom som sagt hem nyss och tvn stod på.. Det var ett program som hette supportersång. Det handlade om mff ;s Shit va pinsamt. De filmade deras klack och några supportrar. Såg ingen Hampus i alla fall. Men fan va sunkigt. I deras supportershop har de mff-kondomer. xD Det var ju i och för sig bra så det inte föds fler mffare. ;) hah.

Näe nu ska jag äta med mina päron.
I'll be back!


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0