fredag - långfredag

Idag är det långfredag och dagens namn är förståeligt, det vill säga att det är en seg dag. Allt är typ stängt, vädret är skittråkigt och jag är ensam hemma. Okej, Molly är hemma men ändå. ;p Jag har bara suttit här vid datorn, spelat på king.com, lyssnat på musik, slösurfat lite, varit ute med Molly och duschat.

Snart ska jag dammsuga hela huset. Jippi. Mamma jobbar så jag fick göra det. Vi ska ha typ påskfest ikväll så Stefan, Jill och Tobbe kommer hit. :)

KÄMPA RÖGLE, KROSSA MALMÖ!
Rögle spelar just nu hemma mot mif och tyvärr så står det 2-3 till Malmö nu. Blö. Rögle måste ju vinna idag om det ska bli en spännande kvalserie. Just nu är pappa och brorsan på matchen och de är säkert inte så himla glada just nu.
Jag hoppas på vinst i alla fall!


image43image45image44
 

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0