lördag

Uppe i ottan, javisst! Tobbe började nämligen att jobba kl. 6.30 i morse och jag sov hemma hos honom så jag fick gå upp med honom. Inget mig emot.. faktiskt. ;p Jag kom hem vid 5.30 och så satte jag mig vid datorn och spelade lite.

Sen åt jag frulle med mamma och pappa och då bestämde jag mig för att åka till Ängeholm och kolla om vår resa verkligen är betald och så. Och det var den, vilken tur! Sen gick jag runt på gågatan och kollade i lite affärer. Det blev lite inköp också. Jag bara slösar heeela tiden. :( Blö, men det är kul med nya grejer. Det blev i alla fall inga kläder köpta idag. Tobbe kom och mötte mig i Ängelholm och körde med mig till Höganäs igen.

Jag var på videocorner en runda också, mamma jobbar idag för pappa och Stefan är och kollar hockey. Känns lönt? De har ändå inget att spela för, men de är rögle-nördar så. ;p Men man kan ju hoppas att de vinner ändå.
Jag fick boken "P.S jag älskar dig" av mamma idag. Den verkar vara så bra.

Snart kommer Tobbe hit en runda. <3 Men han ska hem ikväll igen för imorgon ska han till Borås tror jag och spela. Så det blir väl lite mys hemma hos mig ikväll. :)

Näe nu ska jag ge Molly lite mat. Det är tid för det nu. Kl 17. Det är viktigt att det blir gjort just nu. ;)
Blö, känns som att detta inlägget är tråikgt. Jaja, ses!


Kommentarer
Postat av: malin

Ah okej =) jag ska nog snart fixxa till mig för ikväll :D du?

2008-03-29 @ 17:57:41
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: THERESE

jag måste säga att din blogg är skitsnygg :D har du gjort den? :)

2008-03-29 @ 21:57:03
URL: http://teessann.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0