onsdag

Åh nu vill jag ha en bil. ;p heh, får väl låna mamma och pappas bil. Nu ska jag köra runt Tobbe överallt. Får ju ställa upp för honom som han har gjort för mig. :) Så nu får jag spara till en skruttibangbang-bil.
Förresten så kom pappa nyss hem och han hade tårta med sig. :)

Nu sitter jag här vid datorn och lyssnar på Hero med Charlotte Perrelli. Hon måste vinna Melodifestivalen. Lätt den bästa låten i tävlingen. Hon är proffsig. :) 


Och på fredag är det utgång med Caroline igen! :D
Det blir bara vi två som vanligt, hah. Men det blir najse. 
Vi får fira våra körkort nu. ;)

 

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, paartyyy! :D

2008-03-05 @ 17:28:09
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0