söndag

Nu har hela helgen gått också.
I fredags jobbade jag hela dagen typ, 8 - 16.30. Sen kom pappa och jag fick köra hem från jobb med jobbebilen. Den är så soft att köra, den är inte jobbig alls. Alltså är den bra för mig som är nybörjare. Nackdelen med den är att där är kupé så man kan inte kolla i backspelgeln så man får använda sig utav sidobackspeglarna. Men det går bra det med. :)

När jag väl kom hem i fredes va det att duscha, fixa till sig och äta lite mat för sen var det utgång med Caroline i Helsingborg. Vi turade, drog till Steakhouse och sen stack vi till Stinsen. Och vi fick skitbilliga drinkar av Henrik. :D Stefans barndomskompis. Tack för en trevlig kväll!

Igår, lördag, var jag med Tobbe. Vi drog till Helsingborg för han skulle kolla i nån skivaffär som hade gamla skivor och sånt. Gick typ halva centrum runt men till sist hittade vi affären. Tobbe körde med pappas jobbebil in för jag vågade inte köra ifall jag hade alkohol kvar i blodet. ;p Efter det stack vi till Väla. Vet inte varför men vi va där ett tag, haha. Och jag körde hem. Stolt som jag är. Det är kul att köra. Känns helt overkligt att man äntligen har körkort. :)
Sen resten av dagen/kvällen var vi hos Tobbe. Vi glodde på tv och åt en massa onyttigheter.

Och idag då, då drog vi till Väla igen. x) Just det, vi var på väla igår för att boka klipptid åt Tobbe. Men så hade de tid idag istället så vi drog dit idag så han klippte sig. Så fin han blev. Jättegullig i sin nya frisyr. Puss på honom. ;*
Medan han klippte sig gick jag runt och kollade i affärer. Jag köpte ett par byxor ( som sitter bättre än de andra jag nyss köpte ), en UCLA-tröja, ett linne och några strumpor. Alla mina strumpor slits ut skitfort. :/
Sen körde jag hem Tobbe till sig.

Imorgon är det jobb på dagis igen. Det är kul. :) Får se om jag ska köra till Tobbe ikväll, får se om vi hiiinner. Annars får jag väl sitta hemma och underhålla mig med nåt, typ kolla på tv eller spela spel på datorn. ;p


Kommentarer
Postat av: Caroline

taack själv!

2008-03-10 @ 10:10:30
URL: http://caroliinepersson.blogg.se

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0