måndag 3e november 22:23

Då va det måndag. Jag hann inte uppdatera imorse för de ringde och behövde mig akut på en annan avdelning där några i personalen va hemma sjuka. Så jag ryckte in. ;p Usch, bara det inte sprids på dagis nu i veckan. Jag får icke bli sjuk tills på fredag! ;o För då ska jag ju till Caroline, och fan va kul vi ska ha. :D

Jag va på Väla med Tobbe efter jobb. Kollade läget lite, behöver en liten present till Caroline och nya festkläder eller nåt. ;p Men får se, får nog dra dit på fredag på min lediga dag innan jag tar tåget till Halmstad. Men i alla fall.. det blev att jag och Tobbe åt på Väla istället. Han tog en pizza  på Blå Tuppen och jag en bakad potatis på Graffitti, där Sara jobbade. ;p

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0