söndag 9e november 09:46

Grattis pappa på födelsedagen!
Ja han fyller år på självaste fars dag. ;) Vid 12tiden ska vi äta middag så då kommer Stefan, Jill och Tobbe hit. Sen är det HIF som gäller. Sista allsvenska matchen för i år. :( Men vi ska ut i Europa igen. :)

Ush ja, igår va jag skittrött. Fattar inte, så himla mycket drack inte jag och Caroline? Det måste vara tequilan eller nåt. Usch, jag va så himla trött hela dagen, somnade lite då och då. Och så krängde jag pizza för att dämpa min hunger. ;p

Näe nu tänkte jag duscha och fixa till mig. :) Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha, ja vi skyller på den! Eller att vi drack för de andra också ;) tråkisar. :P hehe, menmen, nästa gång ska alla dricka! :P tack för en trevlig kväll!! :D pusss!!!

2008-11-09 @ 15:02:59

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0