2½ år idag

Så länge har jag och Tobbe stått ut med varandra. ;) Hah, näe då. Vi älskar varandra. :) Fast egentligen längre men vi blev inte tillsammans tidigare för jag va seg. Men nu är det vi två ändå, han är min andra bättre hälft jag inte kan vara utan helt enkelt. ♥

Nu är jag snart klar för att köra till jobb, ja jag orkade inte cykla idag. Hade ställt klockan på 7 men va heeelt väck så jag sov lite till. Jag får helt enkelt cykla imorgon istället eller nåt. Jag börjar 10 och slutar 14.30, jag har lyxigt schema. Sen är det HIF-match ikväll, taggad! Jag älskar att älska HIF.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grattis till er :)

2009-04-29 @ 09:27:29
URL: http://saniiee.blogg.se/

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0