söndag 4e januari 21:51

Det blir en massa Ben Stiller-filmer ikväll.. eller jag har redan sett Den där Mary och The heartbreak kid ( eller lite av den sista i alla fall ). Men jag har redan sett båda sedan innan men de är bra. :) Stefan ska ta med sig efterföljaren, The heartbreak girl, hem nu efter stängning så det blir att jag ska kolla på den sen när jag ska sova.

Imorgon blir det Väla en runda, ska åka dit och prata med de på Skivlagret att jag gärna vill jobba helger där nu framöver. :) Sen tänkte jag gå en runda och kolla i affärer vilket jag inteh ar gjort på länge. Jag har hållt mig borta från allt som heter mellandagsrea. ;p Det är så trångt överallt så då har jag ingen ro att kolla. Det blir kanske bio imorgon också. Jag och Tobbe ska kanske kolla på Yes Man med Jim "Gummimannen" Carrey. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0