gårdagen

Igår va det studenternas dag. Jag blir helt nostalgisk när jag ser alla glada studenter. Det var ju lätt bästa dagen i ens liv. ;) Tråkigt med vädret, det har väl alla studenter hört men de fick säkert en sjukt rolig dag trots det. Eller det får jag hoppas! Jag var på Tobbes systers Saras utspring på Kullagymnasiet och sen var jag på min kusin Patriks studentfest. Och senare drog jag in till stan för att träffa Hanna, Oscar och Hannas kompisar som hade tagit studenten. Det va riktigt kul i stan. :) Grattis alla studenter och lycka till i framtiden!


   

Sara och Patrik med deras skyltar. Så fina! :)
Hoppas att det inte gör nåt att jag har lagt in bilder på er?

 

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0