lööördag!

Lördag idag, känns dock som söndag eftersom jag va ledig igår. Men det är ju bara gött att det bara är lördag för då vet man att man är ledig imorgon också. :) Yrt men ja, just nu sitter jag i sängen och Tobbe ligger och kollar på South Park på Comedy Central. Det är fasiken den bästa kanalen jag har just nu. Skitroliga serier! :D Sen ska vi kolla på Eurovision Song Contest och heja fram Malena till en seger. Ja jag drömmer lite, men jag kommer heja på henne ändå. Jag hoppas att hon kommer så bra till i alla fall så vi slipper kvala nästa år. Och vinner Norge kommer jag lacka, den låten är ju inte alls bra som alla säger. Den är kass!

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0