2010

Oj, nu va det visst 1½ månad sen jag uppdaterade. Fan va jag är bra! Men jag har inget att skriva om tycker jag, mitt liv är inte så spännande. ;p Men jag ser att jag har besökare varje dag så jag får väl börja uppdatera lite.

Nästa vecka blir jag malmöbo! Tro det eller ej, ska bo i en liten studentlägenhet på 34kvm. :) Riktigt skönt ska det bli, slippa pendla och shit. Men kommer såklart sakna nordvästskåne. :( Tur jag kommer åka hem ibland, i alla fall när det är HIF-matcher. Det kan jag ju bara inte missa!

Nu tänkte jag plugga vidare, vi har muntlig tenta på tisdag och jag ska ha den tillsammnans med nymånen.. hah! Wish me luck. :)

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0