the international day of awesomeness!

Ohyes it is, rätt awesome dag ändå. Dagen började med att vi åkte till Ängelholm för att träna inför skapande processen vi ska ha om ca två veckor. Sjukt grymma är vi, om jag får säga det själv. Trodde aldrig det skulle bli såhär bra! Sen drog jag hem och tog det lite lugnt. Sen pös jag iväg till väla med Hanna, vi glodde lite i affärerna och snackade skit. Hon hittade kläder till fredag men inte jag. :/ Men får ta nåt gammalt skit att ha på mig, hah. Sen åkte jag tillbaka till Höganäs för att bege mig till Stiffes Sport & Bar med Nicklas och Marcus. Vi kollade såklart United - Milan. Lekstuga på Old Trafford? Eh ja! 4-0, hej kvartsfinal.. hejdå real! Och Beckhams entré på Old Trafford va mäktig. En mycket fin fotbollsspelare måste jag få lov att säga. ;)

Vad har italiensk fotboll och bellman gemensamt? Båda är skämt.

Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0