våren, vart är du?

Idag är det den första mars, märks inte! Jag vill ha vår nu nu nu.. tänk solen skina varje dag, det är lite halvkallt ute men man behöver ändå inte ha nån vinterjacka på sig. Man kan börja köpa vårkläder och vårskor, åh så härligt!

Idag åkte jag och pappa ner till Malmö och hämtade nycklarna till min lägenhet. Nu är den min! På onsdag blir det att flytta ner lite grejer.. typ soffa, säng, köksmöbler och sånt. Mycket som ska fixas nu, med bredband och tv-kanaler. Det ska bli härligt att ha sitt eget. :)

Imorgon är det dags för tenta igen.. eller igen och igen, det va ju ett tag sen vi hade tenta sist. Men denna tentan är lite speciell, den är muntlig! Men det klarar vi Nymåne. ;p Jag tänkte plugga lite till nu ikväll och mysa med lite godis också. Sen är det sista rycket imorgon innan vi åker ner till Malmö med brorsan som ska på anställningsintervju där. Ha en bra kväll alla!


Kommentarer

KOMMENTERA GÄRNA! :)

hej, mitt namn är;
remember me?

din e-mail; (och bara jag kan se den)

din blogg;

vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0